i Vtipy
 
Kategorie
Technical support: „Haló, jak vám mohu pomoci?”
Zákazník: „Že zdroje na mém počítači se kouří.”
Technical support: „To vypadá, že potřebujete nový zdroj.”
Zákazník: „Ne, nepotřebuji! Jenom potřebuji změnit init soubory.”
Technical support: „Pane, to, co popisujete, je poškozený síťový zdroj. Musíte ho vyměnit.”
Zákazník: „V žádne případě! Kdosi mi říkal, že stačí změnit init soubory, aby se to spravilo! Všechno, co po vás chci, je, abyste mi řekl ten správný příkaz...”
Po deseti minutách usilovné snahy technika vysvětlit podstatu problému a jeho řešení, zákazník vytrvale tvrdil, že pravdu má on. Frustrovaný technik už to nevydržel a odpověděl: „Je mi líto. Běžně to zákazníkům neříkáme, ale existuje nedokumentovaný příkaz DOSu, který vyřeší tento problém...”
Zákazník: „Já to věděl!”
Technical support: „Pouze přidejte řádek ‚LOAD NOSMOKE.COM’ na konec souboru CONFIG.SYS a všechno bude pracovat normálně. Dejte mi vědět, jak to vypadá...”
Asi po deseti minutách volá znovu.
Zákazník: „Nefunguje to. Ze zdroje se pořád kouří.”
Technical support: „Dobrá. Jakou verzi DOSu máte?”
Zákazník: „MS-DOS 6.22.”
Technical support: „Aha, tak to budete mít problém. Tato verze DOSu neobsahuje NOSMOKE. Budete muset zkontaktovat Microsoft a požádat je o update. Dejte mi vědět, jak to dopadlo...”
Přibližně za hodinu telefon zazvonil znovu.
Zákazník: „Potřebuji nový zdroj.”
Technical support: „Jak jste došel k tomuto závěru?”
Zákazník: „No, volal jsem na Microsoft a řekl technikovi to, co jste mi říkal. Pak se mě začal ptát na chování toho zdroje...”
Technical support: „A co vám řekl?”
Zákazník: „Řekl, že můj zdroj není kompatibilní s NOSMOKE...”
To se mi líbí Sdílet na Facebooku

Počítače

» Různé

Přidáno: 14. 9. 2009 - 3:53

Délka: 1611 znaků

Posláno: 2x

Známka: 2,33 od 3 lidí

ID: 4154790

Druh: anekdota

Filtr obsahu: není

Stav: zveřejněné

POSLAT NA E-MAIL VODAFONE T-MOBILE O2 SLOVENSKO OHODNOCENO
To se mi líbí Sdílet na Facebooku
Web používá cookies. OK Info